Algemene verkoopsvoorwaarden voor het verhuur van voertuig met chauffeur.

 

1. De overeenkomst wordt opgesteld door middel van brief/schrijven of mail.

 

2. Bij gebrek aan een geschreven verzet binnen de 8dagen na ontvangst van de factuur, wordt die alsook de algemene voorwaarden als aanvaard beschouwd.

 

3. Onze facturen zijn te betalen aan de voorwaarden, bepaald onder het rubriek ‘vervaldag’.

 

4. Elk op de vervaldag onbetaald gebleven bedrag, wordt zonder voorafgaande ingebrekestelling en van rechtswege, verhoogd met een conventionele intrest gelijk aan 12% per jaar, een forfaitaire schadevergoeding voor de invorderingskosten van 20% en die minimum 50 euro per factuur zal bedragen.

 

5. Reservatie:

• Een voorschot kan gevraagd worden afhankelijk van de omvang van de prestatie.

• Een creditcard kan gevraagd worden als waarborg

 

6. Prestaties:

• De prestaties starten altijd van garage (min een halfuur voor aanvang van de prestatie met de klant) en eindigt altijd terug in de garage (min een halfuur na het einde van de prestatie met de klant);

• Elk bijkomend halfuur zal gefactureerd worden aan het door beide partijen afgesproken  bedrag, elk begonnen halfuur is een volledig te betalen halfuur;

• Bij de reservatie van een volledige dag moet rekening gehouden worden met een prestatie van minimum 8 uren.

• Alle betrokken kosten, zoals de wachttijden al dan niet voorzien, tol en parkeerkosten, eventuele hotelkosten zullen als supplement gefactureerd worden.

- Een supplement van 25% zal aangerekend worden op feestdagen (50% de vooravonden van Kerst en Nieuwjaar).

- Een supplement van 10% zal aangerekend worden voor elke service die wordt uitgevoerd tussen 23u en 6u.

• Indien nodig, kunnen we gebruik maken van onderaannemer die dezelfde kwaliteit van dienst levert.

 

7. Annulering:

• Annulering van een prestatie door een particulier:

- In geval van een annulering minder dan 24u voor de aanvang van de overeenkomst, zal de klant het volledige bedrag voor de volledig afgesproken duur, verschuldigd zijn;

• Annulering van een prestatie door een professionele organisatie of bedrijf:

- In geval van annulering 72u voor de aanvang van de overeenkomst, geen kosten.

- In geval van annulering 24u voor de aanvang van de overeenkomst, zal de klant 50% van de afgesproken prestatie betalen.

- In geval van een annulering minder dan 24u voor de aanvang van de overeenkomst, zal de klant het volledige bedrag van de gereserveerde prestatie gefactureerd worden.

 

8. LIMOSTYLE is op geen enkel moment aansprakelijk in geval van schade van om het even welke aard, rechtstreeks of onrechtstreeks, gericht aan derden of ten aanzien van LIMOSTYLE door vervoerde personen in uitwerking van de overeenkomst.

9. De klant is als enige verantwoordelijk voor de gevolgen door meegebrachte objecten, inbegrepen eventuele douanerechten, en voor alle schade die LIMOSTYLE zou kunnen oplopen mede door de aanwezigheid van ongeoorloofde objecten bij de persoonlijke goederen van de klant.

10. In geval van ingebrekestelling, zijn enkel het Tribunaal van Brussel verantwoordelijk.